می توانند نرم افزار های پژواک را به صورت اینترنتی (از سایت فروشگاه پژواک) و یا از نمایندگی شهر یا استان محل سکونت خود تهیه کنید.

در صورتی که کاربر از طریق فروشگاه پژواک نسبت به خرید نرم افزار اقدام نماید، کلیه خدمات پس از فروش نظیر نصب و راه اندازی و اموزش اولیه به صورت ارتباط از راه دور و اینترنتی انجام می گردد. اما در صورت تهیه نرم افزار از نمایندگی، کاربر می تواند از خدمات حضوری و ارتباط مستقیم با نماینده بهره مند شود.

وارد پنل باشگاه مشتریان خود شوید.
از منوهای سمت راست قفل ها و سپس فهرست قفل ها را انتخاب نمایید.
از قسمتِ سمتِ چپِ قفلِ مد نظر، دکمه "مشاهده" را انتخاب نمایید.
در صفحه باز شده، مشخصات کامل قفل سخت افزاری شما نشان داده میشود.
از بالای همان صفحه گزینه "خرید ویژگی" را انتخاب نمایید.
در صفحه باز شده لیستی از ویژگی هایی که هنوز روی قفل سخت افزاری شما فعال نشده را مشاهده می نمایید.
ویژگی (های) مد نظر خود را انتخاب نمایید و به سبد خرید بیافزایید.
در نهایت دکمه ثبت را انتخاب نمایید.
در این مرحله، فاکتورِ خریدِ ویژگی شما نمایش داده میشود.
در انتهای صفحه دکمه تایید نهایی را انتخاب نمایید.
اگر پنل شما به میزان مبلغ فاکتور اعتبار داشته باشد با تایید نهایی این ویژگی روی پنل فعال می شود.
بعد از این عملیات در نرم افزار دریافت اطلاعات کنید.

باتوجه به منابع سخت افزاری کمی که نرم افزار پرنس جهت نصب و اجرا نیاز دارد، به کاربران جهت انتخاب یک سیستم مناسب حق انتخاب گسترده ای می دهد.
شما می توانید از یک کامپیوتر خانگی یا یک لپ تاپ معمولی تا یک کامپیوتر بدون کیس (All In One) و یا یک کامپیوتر صنعتی را برای کار با نرم افزار پرنس استفاده کنید. نکته قابل توجه در این میان سالم بودن سخت افزارها می باشد که به مراتب از ظرفیت و مدل آنها مهم تر است.

یکی از قابلیت های نرم افزار پرنس تولید فایل مالیاتی بر اساس آخرین مقررات سازمان امور مالیاتی می باشد و با توجه به امکان تهیه گزارش موجودی کالاها در انبار، امکان ثبت مشخصات خریداران و فروشندگان بصورت کامل و در صورت نیاز صدور فاکتورهای رسمی، امکان نگه داری مانده حساب بدهکاری و بستانکاری مشترکین اعتباری و محاسبه مالیات بر ارزش افزوده، نرم افزار پرنس مورد تایید اداره دارایی بوده و کاربران می توانند نرم افزار پرنس را به عنوان صندوق مکانیزه فروش به سازمان مربوطه معرفی نمایند.

گر چه احتمال سوختن قفل های سخت افزاری بسیار پایین است اما در صورت رخ دادن این اتفاق، کاربر می تواند به نمایندگی ای که نرم افزار را خریداری کرده است، مراجعه و قفل جدیدی به صورت رایگان دریافت کند.

پرداخت این هزینه بصورت اختیاری بوده و کاربر با پرداخت هزینه آبونمان سالیانه و فعال سازی نرم افزار خود، می تواند از امتیاز بروز رسانی نرم افزار و خدمات پشتیبانی آنلاین بهره مند گردد. اما درصورتی که کاربر تمایلی به پرداخت هزینه های سالیانه نداشته باشد، می تواند از آخرین نسخه بروزرسانی شده نرم افزار خود در دوره گارانتی استفاده کند.