pilot

اطلاعات محصول

  • نام:نرم افزار حسابداری تجهیزات حرارتی و برودتی (پیلوت)​​
  • تولید:شرکت پژواک
  • آخرین نسخه:---
  • تاریخ ارائه آخرین نسخه:---

نرم افزار حسابداری تجهیزات حرارتی و برودتی (پیلوت)

نرم‌افزار حسابداری تجهیزات حرارتی و برودتی (پیلوت)
اگر در صنایعی مانند تجهیزات حرارتی، برودتی و تهویه مطبوع فعالیت دارید، نرم‌افزار حسابداری پیلوت به‌عنوان یک راهکار تخصصی، تمام نیازهای مالی و مدیریتی شما را پوشش می‌دهد. این نرم‌افزار با دقت، سرعت و سهولت بالا، ابزاری کاربردی برای مدیریت کسب‌وکار شما است.
ویژگی‌های کلیدی نرم‌افزار پیلوت
1. مدیریت کالاهای گارانتی‌دار
ثبت اطلاعات گارانتی کالاها.
پیگیری خدمات رایگان یا نیم‌بها در دوره گارانتی.
ثبت تاریخچه خدمات ارائه شده برای هر مشتری.
2. ثبت دقیق اطلاعات کالاها
تعریف جزئیات کامل کالا شامل: برند، مدل، امکانات، حجم، اندازه و شماره سریال.
استفاده از این اطلاعات در فاکتور فروش، انبارگردانی و موجودی کالاها.
3. مدیریت خدمات و پروژه‌ها
رهگیری کالا از کارخانه تا نصب در سایت مشتری با استفاده از بارکد و شماره سریال.
ثبت اطلاعات استادکاران مرتبط با پروژه‌ها و محاسبه حق‌الزحمه آنها.
مدیریت مواد مصرفی، هزینه‌های فروش، حمل، نصب و سایر خدمات.
4. مدیریت مالی پیشرفته
محاسبه سود و زیان، هزینه‌ها، درآمدها، موجودی بانک و صندوق.
پشتیبانی از فروش اقساطی، صدور دفترچه قسط و دریافت چک‌های اقساطی.
چاپ چک و تهیه گزارش‌های مالی دقیق و جزئی.
5. حقوق و دستمزد
محاسبه حقوق پرسنل به روش‌های مختلف.
مدیریت پورسانت و بازاریابی.
چرا نرم‌افزار پیلوت؟
انتقال اطلاعات بین بخش‌های مختلف: فروش، نصب، پشتیبانی و گارانتی.
مدیریت تعمیرات و خدمات: با امکان تعریف فرمول‌های درصدی یا ثابت.
طراحی شده برای افزایش بهره‌وری و کاهش خطاها در مدیریت کسب‌وکار.

جمع‌بندی
نرم‌افزار حسابداری تجهیزات حرارتی و برودتی پیلوت، به شما امکان می‌دهد با دقت و سرعت بالا، تمامی امور مالی و مدیریتی کسب‌وکارتان را به بهترین شکل انجام دهید. این نرم‌افزار، ابزاری ایده‌آل برای رهگیری کالاها، مدیریت خدمات، و تسهیل امور مالی است.

اگر در این صنعت فعالیت می‌کنید، پیلوت انتخابی مطمئن برای رشد کسب‌وکار شماست!

ویژگی های نرم افزار

محدوده سفارش کالا، گزارش دفاتر، مدیریت انبار، ثبت و مدیریت چک، گزارش‌های آماری و تحلیلی، گزارش سرمایه ها، امکان معامله، گزارش دفاتر، بازکردن هم زمان فاکتورها، بررسی سود بخش ها،چاپ کد محصول و تنظیمات، گزارش دارایی ها،ترازنامه، چاپ چک، جزئیات کالا، گزارش اسناد مالی، نواسانات سرمایه،گزارش جزئیات حساب اشخاص

ویژگی های افزودنی نرم افزار

مدیریت انبار، ثبت و مدیریت چک، گزارش‌های آماری و تحلیلی، گزارش سرمایه ها، امکان معامله، گزارش دفاتر، بازکردن هم زمان فاکتورها، بررسی سود بخش ها،چاپ کد محصول و تنظیمات، گزارش دارایی ها،ترازنامه، چاپ چک، جزئیات کالا، گزارش اسناد مالی، نواسانات سرمایه،گزارش جزئیات حساب اشخاص پشتیبانی از کیبورد مخصوص دستگاه POS